Forum  Strona Główna

 Blokady i techniki zdejmowania!

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Michal306
x
x



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GBW(garbów)

PostWysłany: Pią 12:59, 16 Lut 2007    Temat postu: Blokady i techniki zdejmowania!

Blokady i techniki zdejmowania!
Chciałbym uświadomić jak należy to zrobić:
Rodzaje:
1.blokada w wydechu, tak zwany zawirowywacz spalin.
2.blokada w napędzie, (podkładka pod multivar)
3.blokada w układzie elektronicznym
4.blokada w przekładni(głównie w Peugota z Niemiec)

1)Gdy skuter jest zablokowany w ten sposób(ma on obok tłumika rurkę pod kątem prostym)Musimy zdemontować tłumik i szlifierką kątową odciąć tą rurkę. Teraz najtrudniejsze musimy ta dziurę czymś załatać przyda się spawarka i kawałek blachy. To chyba tyle.
2)Kolejnym miejscem blokowanym jest układ napędowy. Blokada polega na włożeniu pomiędzy talerze wariatora podkładki dystansującej, która powoduje niemożność wejścia paska wyżej niż to możliwe w silniku nie blokowanym. Aby usunąć blokadę należy dostać się do napędu. Jak rozkręcić wariator znajdziesz blokadę powoduje taka mała tulejka, znajdująca się na wale korbowym(ten sam trzpień na którym znajduje się wariator), należy ją zdjąć. Następnie należy złożyć z powrotem cały mechanizm napędowy zwracając wielką uwagę na kolejność postępowania
3)Aby zdjąć blokadę elektroniczną trzeba po prostu wymienić na moduł odblokowany np:Malossi.
4)Ta blokada występuję głównie w Peugeotach aby ją zdjąć należy zdemontować sprzęgło zdjąć obudowę z przekładni(ta małą)i tam jest przekładnia zębatkowa)możemy wymienić na używane(np:od innego modelu) lub kupić nowe.

Jeżeli macie jakieś uwagi, propozycje, lub coś poprawić piszcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pl1kamil
x
x



Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suchowola

PostWysłany: Czw 21:34, 29 Mar 2007    Temat postu:

a jak zdjąć najlepiej blokadę w neo'sie na kolektorze dolotowym ??????
bo te wymienione to łatwe do wymiany Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damianek
x
x



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kock

PostWysłany: Pon 17:12, 09 Kwi 2007    Temat postu:

koledzy jak zdjac blokady w katanie z 97roku wszystkie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek
x
x



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:04, 09 Kwi 2007    Temat postu:

Z tego co wiem to w katanie największym problemem są przełożenia które niestety aby w pełni odblokować trzeba je wymienić... i nie wiem jak dalej ale pewnie tłumik i wario Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin